Saturday, June 28, 2014

Gakushu-in Univ. 学習院大学講話会

6/27/2014
First talk in Gakushu-in University, thank you for your support and help, Prof. Sakaguchi (right) and Prof. Muranushi (Middle)! Of course we should mention the great help of Mr. Ikeda, TA in Sakaguchi-Kyoshitsu (left).  He made Alice feel so relaxed and at home (this handsome young man was soooo funny).

最初の講話会は学習院大の法学部政治学科にご協力頂きました。
阪口教授(写真右)、村主教授(中央)には感謝をどうつたえていいのか分からないほどです。あ!もちろん、黒子に徹して下さったTAの池田さん、あなたのおかげでアリスさんは最初からかなりリラックスできていました、ありがとう!


Because of their help, the classroom was almost full with students and visitors from outside. Alice enjoyed her time sharing with them.
There was a surprising story we found out, 
and Alice got young men fans :-)
We concluded 'it's a small world'.

先生方のご協力もあり、教室はいっぱい。
セツコさん、心から楽しまれていました。
しかも驚きのエピソードが発覚したり (結論:世界って狭い!)、
アリスさんが若い男性にもてもてだったり(笑)



The Q&A time was so active ( to tell the truth as a Japanese, it was happy surprise for me), thank you all who attended and shared this time!

質疑応答時間は、私の個人的予測に反しかなり活発でした。
ご参加頂いた皆様、本当にありがとうございました。



No comments:

Post a Comment