Friday, June 27, 2014

Sightseeing in Tokyo 6/26、東京をちらっと。

June 26 2014
With Mr. Yahata's kindness and help, we brought her to short trip in Tokyo.
Where he brought us to was called 'Jindai-ji (temple)'.

八幡 一範氏のご厚意で、東京ミニ旅行です。行き先は深大寺。


















After relaxing walk and enjoying great taste Soba noodle (hand-made!), Alice had to try Japanese 'Onsen' facility :-) Ms. Iwadare joined here, and we had great time!
.... Well, I believe Alice enjoyed the difference!

ゆっくり散策後、美味しい手打ちのおそばを皆でいただき、最後にアリスさんは「にほんの温泉施設」に連れて行かれ・・・笑
最初はかなり「ええええー?」と言う感じでしたが(水着は着ちゃ、いけないのよね?と、何度も念を押されてました)、着いたら「あら、混浴じゃないのね」
はい、混浴のところを探す方がきっと大変です、今時。
ここでは松本からいらした岩垂史恵氏と合流。オンナ三人でゆっくりお湯に浸かりつつ、おしゃべり。








After Onsen in the middle of Tokyo, we went into Shibuya area.... People who has supported us gathered and made 'welcome party' for Alice. Thank you everyone!
温泉の後、これまで「アリス・セツコ・講話会」の実現のため、日本で力を貸して下さっていた方達が「ウェルカムパーティー」を開いて下さいました。本当にありがとうございました。明日から、頑張ります!



No comments:

Post a Comment