Sunday, July 13, 2014

At Kyoto Women's Univ. 京都女子大の公開講座

July 11th 2014
Alice-san recovered fairly, and we moved to Kyoto for next her talk. Thank you Richard and Xinia at World Friendship Center!
セツコさんの体調も大分戻り、京都公演にむけ移動です。
二日間御世話になりました、リチャード&シニア!!
One of my friends was waiting for us
since she could not attend the talk in Hiroshima...
京都では、なんと広島講演が行けなかったから、と
友人が出迎えてくれました。 

Thank you for your kindness and friendship, Ichiko-san!
本当にありがとう、いち子さん!

京都は町屋タイプのゲストハウス・・・で、
よく分からなくて下校途中の彼女(C. Kちゃん)を捕まえて。
驚かせてごめんなさいね。
無事辿りつけました、ありがとう!!
(Cちゃん、見てくれるかなー)

And another surprise in Kyoto Women's University.
さて、京都女子大では またまた驚きの出会いが。

Dr. Arakawa and Alice-san sang songs together :-)

In front of the lecture room
Those ladies prepared for the attendees, 
thank you!
講義室前では大きなお花とポスターと。
みなさんありがとうございます!


続々参加者が集まる教室・・・・


The lecture started, still attendees were coming.
時間になりましたが、続々参加者が・・・
240名教室と伺っていましたが、最前列以外殆ど
空席の無い状態となりました。

Thank you for your attendance! 
We probably had almost 200 people joined here.
ご参加頂き、本当に有り難うございました。
恐らく200人くらいは聞いてくれたのではないかと。
感謝しています。

Thank you for this opportunity, Prof. Higashimoto!
 いろいろご協力いただき、本当に感謝しています、東元先生。


 We had great time at To-Sui-Ro.
豆水楼というお店で美味しいお料理を戴きました、
本当にありがとうございました。


No comments:

Post a Comment